След второто място в Белгия Стратиева и Кармен Поенару (Citroen C2 R2) се утвърдиха в челото на дамския шампионат и са фаворити за спечелването на титлата. На предстоящото рали "Барум" обаче конкуренцията в Ladies Trophy ще бъде далеч по-силна от тази на "Ипр". Цели седем екипажа ще спорят за първото място при дамите, като фаворит за победата е представителката на домакините Мартина Данелова. "Конкуренцията в Чехия ще бъде изключително силна както при автомобилите с предно предаване, така и в нашия клас RC4", коментира Стратиева преди началото на опознавателните тренировки. "В дамската купа също ще бъде много оспорвано. Списъкът със заявките включва 121 екипажа. Седем жени пилоти ще стартират в Злин, а общо дамите са 27, ако броим и навигаторите.""За съжаление при нас условията съвсем не са еднакви, тъй като няма ограничения за типа автомобил. Фаворит е Мартина Данелова, която ще кара в домашното си състезание с Renault Clio R3. Двигателят й е напълно нов, а и тя познава отлично отсечките. Миналата година водехме страхотна битка с нея зад Моли Тейлър, дано и през тази е така. Нашата цел е да държим добро темпо, но и да се пазим от грешките. Единствено така можем да се справим с конкуренцията."Украинският модел Инеса Тушканова (Mitsubishi Lancer Evo IX) също присъства в списъка със заявките. Тя и Данелова имат по една победа при дамите и са преките конкуренти на българката в борбата за титлата. За съжаление серия проблеми предшестваха участието на Стратиева в Чехия. Присъствието й на рали "Барум" не бе сигурно до последния момент, но за щастие финансовите трудности са изчистени поне за това състезание. "И аз имах проблеми с бюджета подобно на повечето български състезатели. Чакам някои плащания, но нямам идея кога ще мога да ги получа заради блокираната банка. Преди време поръчах малко части за автомобила, в резултат на което се оказа, че при настоящата ситуация не разполагаме с достатъчно бюджет. До петък обещаните средства така и не стигнаха до мен и бях сигурна, че ще се размина с "Барум". За щастие отново семейството ми помогна и наредихме нещата." "Иска ми се да стартирам поне в още едно състезание - в Швейцария или на рали "Корсика", но всичко зависи от бюджета. Ако все пак получа обещаните средства, може да успеем. Засега обаче е твърде рано да мислим за следващото си участие и трябва да се концентрираме върху старта в Чехия." По традиция рали "Барум" е сред най-силните състезания на Стария континент и привлича множество качествени пилоти, като и тази година е така. Заводският екип на Peugeot се завръща в шампионата с Крейг Брийн и Кевин Абринг, а Skoda ще разчита отново на лидера в ERC Есапека Лапи за победата в домашното си състезание. Цели пет марки ще спорят за първото място - Peugeot и Skoda със заводските тимове и Ford, Citroen и MINI посредством частните пилоти. Надпреварата стартира със суперспециалния етап в центъра на Злин в петък вечер. Същинското начало ще бъде поставено в събота сутрин с отсечката "Слушовице" в 09:28 местно време. Общо 237,33 състезателни километра очакват екипажите преди финала в неделя следобед.
 
       Как се получава специален Veyron
      Как се получава специален Veyron
    
     
       Nissan напълно обнови 370Z NISMO
      Nissan напълно обнови 370Z NISMO
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Citroen Видеa
    Citroen Видеa   
    

