Архимагът на българския тунинг, Атанас Вилнер, представи снощи поредното си уникално творение - BMW Bullshark. Доработеният ултралуксозен автомобил бе представен сред стилните облекла от Cacharel, отбелязали стъпването си в България вчера.
Стилната церемония бе водена от актьора Атанас Михайлов. Звярът изгря на сцената в „Реунбоу плаза“ под звуците на „Дуетът на цветята” от операта „Лакме“, за да получи аплодисментите на публиката.
„Това е най-големият ни проект”, казва Наско Вилнер, собственик на дизайнерското ателие Vilner. И с усмивка допълва „Засега”. Това е първата кола, която напуска студиото на Вилнер с изцяло променен интериор и екстериор. „Направихме много скици, преди да започнем. И на финала се спряхме на нещо наистина дръзко. Другото ни смело решение беше да комбинираме синьо с кафяво”, казва още Наско Вилнер.
От оригиналната BMW 6-серия са останали единствено таванът и вратите. Всичко останало е променено. От композитни материали са излети нови калници, брони, прагове, преден и заден капак. Чрез тях се оформя неповторимият силует на Bullshark. Но всичко това се случва бавно и на ръка. Ръчна изработка са и изцяло новите огледала, аеродинамични елементи по праговете и броните, както и спойлерът над задното стъкло. Те са изработени от карбон.
BMW Bullshark на Vilner получава и 19-цолови джанти Z-Performance, като задните са по-широки от предните. „Много искахме да сложим 20-цолови джанти, но все пак Bullshark трябва да може да се движи по пътищата“, споделят от ателието на Вилнер.
Освен дръзките форми на екстериора BMW Bullshark привлича внимание и с няколко сини акцента, които контрастират с тъмния перлен лак. Това са лайстните около стъклата, бъбреците върху предната решетка и кантовете на огледалата. Други са и мигачите, те са комплимент към роудстъра BMW Z4.
Интериорът е решен изцяло в кафяво и бежово, акцентите са сини шевове и сини колани. Тапицерията е изпълнена от телешка кожа, като използваните разновидности са напа и бокс. За да предаде Bullshark усещането, автомобилът получава изцяло нови волан, скоростен лост и седалки. Променени са и шайбите на километража, които също са в кафяво, но получават сини кантове и подсветка с амбиентно осветление.
Изработката отново е изцяло ръчна и се случва в ателието на Vilner. Работи се само с висококачествени материали, а конците са същите, каквито се използват при ушиването на интериора на мултимилионните екзотични автомобили.
За да може впечатляващият дизайн на BMW Bullshark да бъде в хармония с динамичните характеристики, от Vilner правят някои промени. Стартът е даден с нова изпускателна система. Генерацията е доставена от AC Schnitzer, немско тунинг студио, специализирано в работата с BMW автомобили. Новите ауспуси дават около 10% повече мощност на 4,4-литровия V8 бензинов мотор. Който пък получава нов софтуер, за да увеличи мощността му с нови 10%. Така конските сили нарастват от 333 к.с. до около 370. Въртящият момент също е увеличен и от 450 Нм при 3600 об./мин стойността му е повишена на 522 Нм при 3420 об./мин.
Това позволява ускорението от 0 – 100 км./час да става за 5,4 сек, или с 2/10 от секундата по-бързо в сравнение със стандартния автомобил. Максималната скорост е увеличена от 250 км/час до 278. Практически това означава, че собственикът на BMW Bullshark би могъл да стигне от София до Бургас за около час и 20 минути. Стига да нямаше ограничения на скоростта.
Един изключителен автомобил трябва да има и изключително аудио. Момчетата на Наско Вилнер се спират на реномирания доставчик на аудио системи Ground Zero, като инсталират два усилвателя и един бас в багажника. Отпред звукът идва от двулентова система (за високите и средните честоти), като общият брой на говорителите е 11. За да се постигне точно дозиране на звука в купето, подлакътникът на задните седалки е заменен от специална мембранна конструкция, която изпълнява точно тази задача.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!