Тунингованите SUV-ове са мощни като великани, адски скъпи, много бързи и с ексклузивно оборудване. Когато „пилот“ на спортен автомобил види някоя от тези брутални машини в огледалото, усмивката му замръзва. Защото най-мощният „всъдеход“ има повече конски сили от Lamborghini Aventador (700 к.с.) и Ferrari F12 Berlinetta (740 к.с.). Модифицираното от G-Power BMW X6 M е задвижвано вместо от серийния 4,4-литров битурбо мотор с две турбини, от 5-литровия V10 на старото BMW M5. Така „баварецът“, снабден с два механични компресора ASA, генерира нечовешките 900 „коня“. С ускорение за 4,2 секунди от 0 до 100 км/ч и максимална скорост над 330 км/ч, G-Power X6 Typhoon RS Ultimate V10, SUV-ът с най-дългото име, се оказва и най-бързият. За всеки от екземплярите в лимитираната само до пет бройки серия на X6-Ultimate G-Power се изискват близо 1,3 млн. лева. BMW-то може да бъде застрашено само от един конкурент - Brabus G V12 Biturbo, под чийто ръбест капак боботи 12-цилиндровият мотор от S-класата с повишен от 5,5 на 6,2 литра работен обем. С турбокомпресор агрегатът генерира 800 конски сили и 1420 нютонметра – сила, на която нито една трансмисия не би могла да издържи. Поради тази причина в нормален режим мощността е ограничена електронно до 1100 Нм. G V12 Biturbo „изригва“ за 4,2 сек от 0 до 100 км/ч и може да бъде закупен на цена от около 1 млн. лева.За 30-ия рожден ден на Gemballа през 2011 тунерът представя на избран кръг от 30 клиенти новото поколение на Tornado. Базираният на Porsche Cayenne 958 тунингован SUV с атрактивни спойлери изпраща до 720 к.с. към колелата си. Карбоновият аеродинамичен пакет намалява теглото с около 70 кг. Динамичните характеристики и цената на „чудовището“ с двойно задвижване и до ден-днешен не са познати. С подобни „мускули“ може да се похвали и Gladiator 700 GT Biturbo на Enco Exklusive. Тази машина също е направена на базата на Cayenne от първо поколение. Сред най-интересните черти на развиващия близо 300 км/ч Gladiator на цена 500 000 лева е интериорното оформление, за което са използвани елементи от Porsche 911 GT3.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!