През септември Volvo Cars отбелязва петнадесети пореден месечен ръст на продажбите, като отчита положителни резултати в Китай, Европа и САЩ спрямо същия период на миналата година.
Най-големият пазар на Volvo Cars, Китай, отчита продажби от 7 342 автомобила, което представлява ръст от 28,4 на сто. Кросоувърът Volvo XC60 е най-продаваният модел, следван плътно от седана S60.
В Швеция Volvo Cars са продали 4 987 автомобила, което представлява увеличение от 6,1 на сто спрямо същия месец на миналата година. Силното търсене на гамите на Volvo XC и V продължава да подкрепя положителните продажбени резултати на вътрешния пазар на компанията.
През септември Volvo Cars продължи силното си представяне и в Европа, където продажбите нарастват с 11,6 на сто. В основата на успеха са няколко ключови пазара като Великобритания и Германия, които бележат стабилен многоцифрен ръст. Моделът V40 на Volvo остава най-продаваният модел в Европа, подпомогнат от своята силна и водеща в класа гама двигатели Drive-E.
САЩ са третият най-голям единичен пазар на Volvo Cars през август, отчитайки 11,4 на сто увеличение с 4 667 продадени автомобила. Volvo S60 и XC60 са най-продаваните модели през последния месец.
“Доволен съм да видя ръст на всички наши основни пазари през септември, което допълнително подкрепя положителната инерция на продажбите ни за тази година", казва Ален Висер, старши вицепрезидент на отдела по маркетинг, продажби и обслужване на клиенти във Volvo Cars. "През 2014 г. ние твърдо поддържаме курс към реализиране на най-високите си продажбени резултати досега.”
Volvo XC60 е най-продаваният модел в световен мащаб през септември с 12 970 продадени автомобила (2013: 10 757), следван от Volvo V40 и V40 Cross Country, чиито доставки са достигнали общо 11 391 автомобила (10 683).
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!