Първото впечатлениеПлюсове: стабилно сцепление, два тона прикачен товар, добър комфорт, мощен дизел.Минуси: за 4х4 се доплащат 1880 лева, а двойното задвижване увеличава разхода.
Какво е ново?Вече и при комбито 150 конски сили се предават към четирите колела.
Как се управлява?Като типичен Golf Variant 2.0 TDI: той е бърз, комфортен и стабилен. Когато 320 Нм се окажат прекалено много за предните колела, ламеленият съединител прехвърля мощността назад – и така осигурява по-добро сцепление, както и 400 кг повече за прикачения товар.
Да купуваме ли?Заслужава си да прежалите надценката от 1880 лв. и по-високия с 0,6 литра разход в името на по-доброто сцепление – особено ако си падате по ски-ваканциите или ви се налага да теглите ремарке.
Цена: от 49 330 лв.
Технически данни4-цилиндров, с турбо, отпред напр.; работен обем 1968 куб.см; макс.мощност 110 кВт (150 к.с.) при 3500 об/мин; макс.въртящ момент 320 Нм при 1750 об/мин; двойно задвижване; 6-степ.трансмисия; дължина/широчина/височина 4562/1799/1481 мм; тегло 1528 кг; обем на резервоара 55 л; 0-100 км/ч за 8,9 сек; макс.скорост 214 км/ч; разход EU-Mix 4,8 л дизел/100 км; СО2 124 г/км
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!