Пазарната стойност на марката Toyota се увеличава със 17%, с което Toyota за пореден път заема първо място между автомобилните марки според класацията на Interbrand „Най-високо оценени марки в света 2013“, като запазва позицията си в Топ 10 от миналата година между всички глобални марки. В момента марката Toyota е оценена на 35,346 милиарда долара.Interbrand отново отдаде ръста в оценката на марката Toyota на глобалното лидерство на компанията по отношение на хибридните технологии и усилията в посока да ги направи достъпни и разбираеми от клиентите. Глобалната стратегия на компанията да предлага все по-иновативни автомобили не остава незабелязана и потвърждение за нейния успех са продажбите, реализирани в световен мащаб. Продажбите на пионера в пълнохибридната гама на Toyota – Prius, както и на всички останали пълни хибриди на марката, продължават да оказват сериозно влияние върху оценката на марката. Продажбите на Prius в световен мащаб преминаха границата от 3 милиона автомобила, а общите продажби на хибридни автомобили от всички модели Toyota надхвърлят 5,5 милиона.В Европа продажбите на хибридни автомобили Toyota и Lexus надхвърлят 600 000 от пазарното представяне на Prius през 2000 година. Към момента Toyota държи пазарен дял от 75% от всички продадени хибридни автомобили, а близо 20% от всички реализирани автомобили на компанията в Европа са с хибридно задвижване.До края на 2015 година Toyota ще пусне още 15 нови или обновени пълни хибрида, включително автомобил, задвижван от горивни клетки.През юни 2013 Interbrand определи Toyota като „Най-екологичната марка в света“ във всички индустрии за трета поредна година. Оценката се прави въз основа на сравнението между конкретните екологични постижения на дадена компания и очакванията и представите на потребителите за зелените активности на компанията.Сертифицирана по строгите ISO-стандарти, методологията на Interbrand за оценка на най-скъпоструващите марки анализира множество начини, по които една марка повишава своята стойност благодарение на организацията, на която принадлежи – от посрещане на високите изисквания на клиентите до повишаване на реалната икономическа стойност на компанията.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!