Ако трябва да лепнем тематичен етикет на този брой, той ще бъде... ами, разнообразие. Нещо, което личи и от рубриката „Тестове“. В нея караме най-мощния 300-конен VW Golf R и 4x4, както и откритата версия на Chevy Corvette. Тотално различни коли, делящи страници със също откритото BMW 435i Convertible и различната Mazda 3. В същата секция разнообразно и необичайно намира място и карането на прототип – предпроизводствената Honda Civic Type-R върти кръгчета в компанията на серийния Seat Leon Cupra SC 280. Контрастът е сериозен.
Сериозно е и разнообразието в секцията „Гиър“. Там започваме с уникалния поглед на McLaren 650S, свързващото звено между 12C и хипермодела P1. Обагрен в синьо и със злия номер 666, хората от Уокинг казват, че 650S е по-добра от 12C с 5% във всяко едно отношение. Във визуално обаче процентното подобрение е много сериозно. Муцуната на P1 е присадена на тялото на 12C и получаваме машина, развиваща 333 км/ч и ускоряваща до сто за кръглите 3 секунди.
Изследваме и родствените връзки в Porsche. Появи се важният Macan, малкото братче на Cayenne, което се опитваме да... разберем какво точно представлява. Опитва се да бъде спортна кола и SUV едновременно, но дали успява? Интересен въпрос, който получава отговор на пет страници.
На три пък ви представяме разнообразното Ferrari California T - първия турбо модел в съвременната история на марката, първия след легендарното F40. Суперкабриолетът получава фарове а ла FF и нов 3,8-литров турбо V8 с 560 к.с. - по-красива и по-добра California, която между другото е и най-продаваният модел на Ferrari.
И като стана въпрос за големи продажби, Volkswagen ползва хитра стратегия за реализирането им, като едновременно с това намалява разходите за производство. Магията? MQB - платформата, която служи за база на модели и на Skoda, Audi и Seat. Пол Хоръл обяснява същността й по много достъпен и интересен начин.
И накрая на „Гиър“, за да затвърдим разнообразността на броя, ви срещаме с Шиничи Морохочи - един саможив японец, кръстосващ улиците на Токио със своето Lamdo Diablo. Прилича на много бързо умалено копие на Лас Вегас. Метри осветителни ленти и самочувствие, в пъти по-показно от базовата визия на Diablo.
Край ли казахме? Не, секцията се затваря от материал за един необикновен
фестивал... на Jeep Willys. В Колумбия. Свързан с каскади.
Това събрахме в брой... чакайте малко. Пропуснахме секцията „Новини“. Всъщност ще я оставим за изненада, заедно с „Планета TopGear“, като само ще споменем, че в началото ще ви посрещне удивителният Koenigsegg One:1, мощен един мегават или 1340 к.с. И развиващ 440 км/ч.
Казахме ви, разнообразен брой, заразителен за четене и доставящ TG наслада в концентрирана форма.
Приятни моменти с брой 99!
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!