Първото впечатлениеОтвън изглежда по-изпипан от преди, държи се много добре на пътя. Start-Stop системата не работи хармонично в комбинация с DSG-трансмисията.
Какво е ново?Четири години след дебюта си Audi Q5 получи фейслифт, който направи сравнително непретенциозната му визия по-изтънчена. С по-големи LED-ивици, хексагонална решетка и леки промени по броните, компактният SUV ще продължи да привлича онези клиенти, които искат да шофират високо над пътя, но се притесняват от големите размери на „баткото“ Q7. Всички двигатели в гамата вече са с директно впръскване, принудително нагнетяване и Start-Stop система. 3,2-литровият V6 отпада, а на негово място остава 3.0 TFSI (с турбо) и 272 „коня“.
Как се управлява?Q5 не се плаши от завоите и прави впечатление на много стабилен. Малко ни разочарова DSG-трансмисията, която леко придърпваше при потегляне, но при кик-даун сваля една предавка надолу много бързо. Кутията с два съединителя е единственият избор за тези, които искат да комбинират дизелов мотор и автоматик. При най-мощните бензинови двигатели Audi поставя 8-степенната скоростна кутия на ZF с хидротрансформатор. Новото електромеханично сервоуправление е сравнително прецизно, а ако поръчате опцията Audi Drive Select (437 лв.), ще можете да регулирате и режимите на волана. Ние предпочитаме комфортния, който е достатъчно удобен при маневриране и не е прекалено недиректен за бързо шофиране.
Да купуваме ли?Да, ако търсите SUV с ориентация към асфалтовите пътища и добро запазване на стойността във времето.Цена: от 65 900 лв.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!