Компактният модел Opel ADAM взе първото място в категорията „Автомобил с оптимална потребителска стойност” на 12-ото издание на конкурса Internet Auto Award, в което гласуваха 191 363 европейци. При избора на потребителите на международната автомобилна борса AutoScout24, малкият лайфстайл модел успя да се нареди на първо място в националното гласуване в Германия, Италия, Холандия и Швейцария, което на свой ред доведе и до крайната победа в нотариално заверения вот в общоевропейски мащаб. Със своите 94 000 на брой поръчки от момента на пазарната премиера през пролетта на 2013 година, моделът ADAM успя да се превърне в истински пазарен хит и започна да колекционира престижни отличия като истински световен шампион. Наред с наградата в Internet Auto Award през тази година моделът в малкия клас спечели приза Plus X Award и бе отличен в читателското гласуване в конкурса „Best Cars” на реномираното автомобилно издание auto motor und sport. Oсвен това, благодарение на своята инфоразвлекателна система IntelliLink, Opel ADAM е най-добре свързаният с глобалната мрежа представител на малкия автомобилен клас – предимство, което през месец декември му донесе отличието Connected Car Award на редакциите на изданията Auto Bild и Computer Bild. Преди това моделът получи награди за най-успешен дизайн („Autonis” на auto motor und sport), най-добър градски автомобил („City Car” на Auto Trophy) и за най-привлекателно вътрешно пространство (Automotive Interiors EXPO 2013 AWARD).
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!