Неконвенционалната кампания на MINI “NOT NORMAL“ навлиза в нова фаза през юни. Кампанията подчертава характерното за марката отношение към живота – екстровертно, индивидуално, на бързи обороти и акцентира върху особената емоционална връзка между MINI автомобил и неговия собственик. „NOT NORMAL“ е с фокус върху независимия характер на MINI.
В кампанията са интегрирани всички продукти на марката и тя използва всички комуникационни канали.
В кампнията са включени два видео клипа - „A FRIEND FOR LIFE“, който акцентира върху дългосрочното обвързване на MINI и неговия собственик, като клипът има няколко възможни края, включително един с участието на известния финландски рали пилот от миналото и емблематичен MINI фен Рауно Аалтонен.
„BAND OF MINI“, показва MINI собственици в различни модели MINI, които се срещат на едно кръстовище, слушайки едновременно I Believe In A Thing Called Love на The Darkness. Четиримата формират една различна група обединена от любовта към MINI, но и споделяща сходни отношение към живота и интереси. Последната сцена представя известният булдог Tillman, който управлява своя скейтборд.
Принт кампанията е изцяло в духа на MINI. Тя използва цветни мотиви и хитроумни послания в духа на „NOT NORMAL“ историите. Всички мотиви имат сходен вид и усещане и представят силната връзка между MINI и неговия собственик.
Кампанията ще използва и он-лайн канали и по-специално социални медии. На 29 юли 2013 г. в Лондон ще бъде даден старт на маюабно интерактивно събитие с фокус върху Биг Бен, Westminster Abbey и Кралицата. MINI феновете ще трансформират британската столица в истински NOT NORMAL притегателен център, където всеки иска да бъде виртуално или физически. Вълнуващо пътешествие от дигиталния към истинския свят очаква MINI общността.Видео
Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!