Успехът на Range Rover Evoque се познава по броя на тунинг фирмите, които се захващат с модния SUV. Във Великобритания по него работят Kahn Design и Merdad, а в Германия - Startech, Loder1899 и Hamann. Сега към тази голяма група се включват и руски играчи – от московската Larte. Нейните специалисти са познати с бодикитовете (предимно за Infiniti, а сега – и за Range Rover), които издържат на предизвикателствата на отвратителните руски пътища. Външните подобрения са комбинирани с джанти Giacuzzo и силов тунинг от Wetterauer.
Каросерия/качествоС аеродинамичните елементи на Larte Evoque се набива още повече на очи, без да става кичозен. Дори ауспуховата система с три тръби в стил Ferrari 458 се вписва хармонично във визията на колата. Изработените от композитни материали части по каросерията са качествени и монтирани прилежно без фуги.
Удоволствие от шофирането/задвижване Evoque се представя като много пъргав – но въпреки това дизеловият двигател не отговаря на огромните очаквания, които дизайнът предполага. Задвижването си остава слабото място на Evoque, и то въпреки чиптунинга на Wetterauer, благодарение на който конските сили се повишават от 190 на 220.
Динамика8,9 сек за спринта от 0 до 100 км/ч при 8,5, обявени от производителя, сигнализират по-скоро за влошение, отколкото за подобрение. Ето защо решихме да върнем софтуера в оригиналното му състояние и отчетохме 10,6 при ускорението до 100 км/ч. Странно...
Окачване/комфортГолемите колела и раздутите странични части не оказват съществено влияние нито върху комфорта, нито върху управляемостта. Всъщност Evoque седи много добре на пътя. На моменти сцеплението е дори повече от стабилно: при аварийно спиране предната част „захапва“ толкова здраво асфалта, че задната леко се разлюлява.
Цена/разходиЦената на комплекта от външни подобрения е над 16 000 лева. Клиентите ще могат да го поръчат още през тази година – ако, разбира се, са готови да се разделят със сума, за която могат да си купят малък нов автомобил.ИзводСимпатичният и освежен с тунинг автомобил се представя достойно в теста и печели много точки заради качествените материали, добрата изработка и шоуефекта. Повишението на мощността е ефективно, но в гамата на модела има и по-пъргав задвижващ агрегат – 2-литровият турбобензин, с който автомобилът ще „спринтира“ още по-уверено.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!