Honda Civic Tourer е вече у нас, като цените му започват от 39 960 лв. за варианта с 1,8-литров двигател с макс. мощност 142 к.с. Най-евтино версията с новия икономичен 1,6-литров дизелов силов агрегат с макс. мощност 120 к.с. струва 42 522 лв.
Водещ в класа обем на багажно пространство от 624 л, дизелови двигатели 1.6 i-DTEC от серията Earth Dreams Technology, адаптивна система на амортисьорите и др. превръщат комбито на Civic в стилен и желан партньор на всяко семейство. Дизайнът вече е разработен в европейския център на марката, като стратегията на компанията е да запази определени индивидуализирани модели за конкретни пазари, а не да се цели в глобализма. Плавните извивки на цялостната линия на автомобила оптимизират профила и добавят стил, като едновременно с това допринасят за едно безшумно, динамично пътуване.
Civic Tourer изпъква и с отлична аеродинамика – само чрез заден и странични спойлери моделът снижава вредните емисии на СО2 до само 99 г/км.
Традиционно за Honda, седалките на Civic Tourer се адаптират към индивидуалните нужди и осигуряват простор и компактност, рационалност и удобство при превозване на дълги, високи или комбинация от двата вида товари.
ДВИГАТЕЛИТЕ
Civic Tourer се предлага с дизеловия двигател 1.6 i-DTEC от серията Earth Dreams Technology или с 1.8 i-VTEC бензинов мотор, който може да бъде куплиран и с автоматична трансмисия. Изцяло новата Adaptive Damper System (ADS) или Адаптивна система на амортисьорите помага за укрепване на стабилността и комфорта при различно натоварване и пътни условия. Новият мотор е по-лек от всеки друг дизелов двигател с неговите размери и с емисии на СО2 под 100 г/км и 120 к.с. (при 4000 об/мин) постига водещ за класа си баланс между икономичност и динамика. Въртящият момент от 300 Нм (при 2000 об/мин) задава отличните характеристики в управлението на моделите с този двигател. 1,6-литровият двигател се съчетава само с механична трансмисия. Максималната скорост на комбито с него е 195 км/ч, а средният разход на гориво – 3,9 л/100 км.
ИНТЕРИОРЪТ
Интериорът на Civic Tourer е заимстван от наскоро обновения Civic хечбек, включително воланът и спортните седалки. Черните бутони на радиопанела и волана са допълнени от хромирани обкови на вентилационните отвори. Макар и само с 535 мм по-дълго от Civic 5-врати, най-компактното комби в С-сегмент Civic Tourer показва завидно багажно пространство. С изправени зaдни седалки обемът на багажника достига 624 л, като побира в себе си 3 големи куфара до разпънатата щора. Допълнително, при свалени седалки, пространството се увеличава до 1668 л до линията на тавана.
ЗРЯЛА ДИНАМИКА
Civic Tourer разполага с предно окачване тип Макферсън и задно торсионно, подобно на варианта хечбек, но са направени някои малки промени със съществена полза, включващи перфектно подбрани характеристики на предните амортисьори за постигане на цялостен комфорт при движение. Новоразработената адаптивна система автоматично напасва задното окачване в зависимост от условията на шофиране. При активиран режим Comfort се осигурява по-меко возене, докато режим Dynamic втвърдява амортисьорите за по-динамично шофиране. С фокус върху европейския потребител, новият Civic Tourer цели внедряването на предвидливо, комфортно и сигурно управление, познато като Mature Dynamics.
Новият Civic Type R ще бъде показан в края на тази година, а старт на продажбите се очаква през 2015 г. Очаква се това да бъде първият модел в Европа, оборудван с VTEC двигател с принудително пълнене от фамилията Earth Dreams Technology. Автомобилът ще разполага със силов агрегат с директно впръскване на горивото и 4 цилиндъра, 280 к.с. За създаването на серийния автомобил ще бъдат използвани технологии, утвърдени от Honda на World Touring Car Championship. Целта – един Civic с предно предаване, който да отличи марката на пистата Нюрнбургринг. За допълнителна информация изтеглете прикачените файлове
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!