Той не се плаши от работа. Това може да бъде мотото на Ford Transit, който дебютира в шестото си поколение. Европалета, торби цимент, хранителни продукти, а често пъти и хора в критично състояние: в половинвековната си „кариера“ послушният „работен кон“ изпълнява разнообразни транспортни задачи. Последната генерация на хитовия „товарач“ се появи още през миналата година на изложението в Детройт, а малко по-късно ще стъпи на пазарите по целия свят. Подобно на много автомобили на американския концерн, и Transit ще бъде глобален модел. Като гражданин на света, той ще бъде произвеждан в два завода: европейската модификация ще бъде правена в завода в Коджаели (Турция), а тази за САЩ ще идва от фабриката в Канзас. Цените за товарния вариант започват от 46 700 лв., а за шаси-кабина - от 44 500 лв. Един дизелов двигател в три варианта: 2,2-литровият мотор може да бъде поръчан във версии със 100, 125 или 155 к.с. и да предава мощността си към предните, задните или четирите колела посредством 6-степенна ръчна трансмисия. Системата Start-Stop намалява разхода и вредните емисии (6,4 л и 169 г/км за версията L2), а за по-големите изпълнения е предвидена и система с впръскване на карбамид. Transit ще бъде предлаган с четири дължини на каросерията като товарен, товаро-пътнически (за макс. 9 пътници) и пътнически модел (за 11-18 пътници), както и във версия шаси-кабина. Клиентите ще избират между три дължини на междуосието, четири – на каросерията, и две степени на височината на покрива. Широкият отвор зад плъзгащата се врата (1,3 м) прави по-лесно товаренето посредством кари. Инфотейнмънт системата Ford SYNC извършва автоматични повиквания на спешните служби при катастрофа и позволява управлението на приложения за смартфони посредством гласови команди. Разработената за Transit ESP е допълнена от специална функция за контрол при завиване, която позволява спирането на автомобила при бързо влизане в завой (напр. при отбивки на магистрала). Иновативните екстрикато адаптивен темпомат с предупреждение срещу сблъсък, асистент за следене на лентата с предупреждение за умора, камера за движение на заден ход, асистент за потегляне по наклон и система за контрол на налягането в гумите ще направят работата на професионалните водачи по-сигурна. Нетипичният за бус кокпит е заимстван от традиционните леки автомобили на компанията. И тук той изглежда леко разпилян, но единствено по повечето място над главите и по-високия шум в интериора ще усетите, че сте в бус.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!