Фейслифтът на култовия Chevrolet Camaro е готов и вече дебютира под формата на купе. Тези дни във Франкфурт видяхме и версията му кабриолет. На снимката ви показваме европейската версия на автомобила, която е с двигател V8.
Инак промените като цяло за Camaro 2014 са преди всичко козметични, като изключим версията Z/28. Споменаваме MyLink интерфейса със 7-инчов тъчскрийн дисплей. Спортните седалки Recaro, предлагани за купето, обаче не са валидни за кабриолета.
Базовата открита версия върви с познатия ни 3,6-литров V6 с макс. 323 к.с. Другата възможност е 6,2-литровият V8 от SS с 432 к.с. (400 за автоматика). ZL1 запазва 6,2-литровия мотор без визуални промени, а Z/28 се спряга само във версия купе със 7,0-литров силов агрегат с макс. мощност 500 к.с.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!