С новото BMW R 1200 GS Adventure BMW Motorrad продължава да пише над 30-годишната история на успеха на големите GS модели с боксерен двигател. Като най-успешния производител на ендуро за дълги пътувания с голям работен обем от 2005 година, BMW Motorrad успя да наложи голямото GS Adventure като ултимативен мотоциклет за дълги пътувания.
R 1200 GS Adventure продължава дългогодишната традиция. Базиран на динамичния характер и високата компетентност извън пътя и при дълги пътувания на R 1200 GS, R 1200 GS Adventure е новото най-добро решение за обичащите офроуда.
Задвижва се от впечатляващия боксер с въздушно/течностно охлаждане на R 1200 GS с работен обем 1 170 куб.см и мощност 125 к.с. при 7750 об/мин. Най-характерният признак на новоразработения за R 1200 GS и въведен през миналата година двигател е новото прецизно охлаждане, при което охладителната течност масло е заменена с вода. Новост е и вече вертикалният газообмен на двигателя за още по-ефективнo извличане на мощност, както и интегрираната в корпуса на двигателя шестстепенна скоростна кутия със съединител в маслена баня. За пръв път при задвижването на сериен мотоциклет на BMW не изискващия обслужване карданов вал е разположен от лявата страна. За новото R 1200 GS Adventure с цел по-високи възможности, особено извън пътя, задвижването е оборудвано с по-висока с 950 грама инерционна маса и допълнителен гасител на колебанията.
Също като R 1200 GS, моделът Adventure залага на здравата и устойчива на усукване стоманена тръбна рама. Вместимостта на резервоара е увеличена (30 литра, с 10 литра повече от R 1200 GS), което осигурява по-голям пробег. Освен това резервоарът е изработен от лек алуминий. R 1200 GS Adventure серийно се оборудва с ABS, автоматичен контрол на стабилността (Automatic Stability Control), както и с двата режима на управление „Rain“ и „Road“, с които динамичните възможности могат да бъдат адаптирани към повечето настилки и условия на пътя. Това увеличава значително възможностите за използване на новото R 1200 GS и осигурява голямо подобрение на сигурността, особено при хлъзгава настилка. С допълнителното оборудване „Режим Pro” водачът има на разположение три допълнителни режима на управление. За движение извън пътя са предвидени настройките „Enduro ABS“ и „Enduro ASC“. Трите допълнителни режима на управление „Dynamic“, „Enduro“ и „Enduro Pro“ (активира се с код) позволяват адаптирането на ASC, ABS и, ако е монтирано, полуактивното окачване Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) към особените изисквания на движението извън пътя.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!