166 397 автомобила е продала BMW Group през май, което е ръст от 6% спрямо същия месец от предходната година. Общо 770 025 бройки е реализирала компанията от началото на годината досега, като е отчетен растеж от 5,8%.
139 161 от продажбите през май се падат на марката BMW (+7,8%). При MINI е отчетен скромен спад от -2,1% след 26 955 продажби през коментирания период. Най-голям е ръстът при мотоциклетите - +14,2% при реализация от 13 081 единици на пазара.
BMW Group е най-успешният премиум производител на автомобили и мотоциклети в света със своите марки BMW, MINI и Rolls-Royce. Като световна компания BMW Group управлява 29 предприятия за производство и сглобяване в 14 държави и има мрежа за продажби в над 140 държави.
През финансовата 2012 г. BMW Group продаде 1,85 милиона автомобила и над 117 000 мотоциклета по света. Печалбата преди облагане с данъци за 2011 г. е 7,38 милиарда евро при приходи от 68,82 милиарда евро. Към 31 декември 2011 г. работната сила на BMW Group е наброявала приблизително 100 000 служители.
Успехът на BMW винаги се е градил на дългосрочно мислене и отговорни действия. По тази причина компанията е изградила екологична и социална устойчивост по цялата верига, пълна отговорност за продуктите и ясен ангажимент за опазване на околната среда като неделима част от стратегията си. В резултат на усилията си за последните осем години BMW Group бе класирана на първо място в бранша според индекса за устойчивост „Дау Джоунс“.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!