Audi и VW загатват за рекламите си на Супербоул

Общи 22 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 9920 посещения | без коментари

Всяка пъра неделя на месец февруари стотици милиони по цял свят сядат пред телевизорите, за да гледат едно от главните спортни събития на годината – финала на Суперкупата в Националната футболна лига в САЩ. С наближаването на Супербоул автомобилните компании отпускат милиони за рекламни клипове, които се излъчат в най-скъпо платеното време за тази цел. По време на звездния мач един 30-секунден клип достига цена от няколко милиона долара.
Audi и Volkswagen разкриха тийзъри на два рекламни клипа. Единият е озаглавен Dog Show и загатва, че „идва нещо страшно”, а другият представя типични немци, опитващи се да създадат „перфектната реклама за вашия Американски футболен фестивал”.Видео Видео

 

Фейслифт за Smart Фейслифт за Smart
22 януари 2014
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте