В бъдеще Audi иска да въведе втора електрическа мрежа в автомобила, работеща при 48 вместо при стандартните 12 волта. По-високото напрежение позволява включването на по-мощни агрегати като електрически турбокомпресори например, каквито са поставени на прототипите А6 TDI Concept и RS 5 TDI Concept. Тези турбокомпресори тотално елиминират турбодупката, която „тормози“ колите със свръхпълнене. 48-волтовата мрежа ни помага да „пренасяме по-голямо количество енергия“, обяснява д-р Улрих Хакенберг, ръководител на отдел „Технически разработки“ на Audi. Според високопоставения служител нововъведението е предпоставка за имплементирането на нови технологии, подобряващи динамиката, намаляването на разхода и комфорта.
Концептуалният Audi RS 5 TDI използва електрическа система с напрежение 48 волта.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!