Всяка пъра неделя на месец февруари стотици милиони по цял свят сядат пред телевизорите, за да гледат едно от главните спортни събития на годината – финала на Суперкупата в Националната футболна лига в САЩ. С наближаването на Супербоул автомобилните компании отпускат милиони за рекламни клипове, които се излъчат в най-скъпо платеното време за тази цел. По време на звездния мач един 30-секунден клип достига цена от няколко милиона долара.
Audi и Volkswagen разкриха тийзъри на два рекламни клипа. Единият е озаглавен Dog Show и загатва, че „идва нещо страшно”, а другият представя типични немци, опитващи се да създадат „перфектната реклама за вашия Американски футболен фестивал”.Видео Видео
Фейслифт за Smart
Тестваме новия Qashqai
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
