В края на миналата година Volvo Group преразгледа мрежите за продажба и обслужване на Volvo Trucks и Renault Trucks в Европа, като част от програмата за подобряване на качеството на сервизиране и покритие на мрежата за клиентите във всяка държава. България е част от този процес, като взетото решение е мрежите на Volvo Trucks и Renault Trucks в страната да се интегрират, считано от началото на годината.
В страната ни, както и във всички останали пазари от състава на регион Централна и Източна Европа (Албания, Босна и Херцеговина, България, Естония, Косово, Латвия, Литва, Македония, Молдова, Полша, Румъния, Словакия, Словения, Сърбия, Унгария, Хърватия, Черна Гора, Чехия.), с изключение на Полша, бе взето решение за сливане на операциите на Volvo Trucks и Renault Trucks в една интегрирана сервизна мрежа. В резултат на това, централните офиси на Volvo Trucks и Renault Trucks в България също се обединяват в една организация, но със запазване на самостоятелни отдели за продажби на всяка от марките.
Като част от промяната Александър Санин, досега управител на „Волво България“ ЕООД, вече отговаря за операциите на Volvo Group Trucks Sales & Marketing за търговски клъстер България, Македония, Албания и Косово, част от Югоизточен Хъб (Албания, Босна и Херцеговина, България, Косово, Македония, Словения, Сърбия, Хърватия и Черна гора) към регион Централна и Източна Европа.
Volvo Group вижда огромен потенциал в марката Renault Trucks, която има съществена роля в стратегията за развитие на Групата. През последните пет години Volvo Group инвестира над 2 млрд. евро в операциите на Renault Trucks, включително развойна и изследователска дейност, индустриална и производствена база, и операции. През юни тази година Renault Trucks ще представи изцяло новата си продуктова гама, с което ще засили пазарните позиции на марката.През април предстои пазарна премиера у нас на новия Volvo FM.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!