Vilner показва новия си проект на 21 ноември

Общи 06 ноември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 10305 посещения | без коментари

“Вече 17 години творим дизайн за автомобили. Отначало мислех, че като се присъединя към някоя голяма компания, нещата ще потръгнат по-бързо. Факт е, научаваш доста неща от тях, но по-късно започват да те задушават. По-късно стигнах до извода, че всеки трябва да е сам себе си. Започнахме от воланите, по-късно продължихме с цялостен интериорен дизайн, а после се заехме с реставрации. Следващата стъпка бе наш екстериорен и интериорен, цялостен дизайн. Вече имаме два такива проекта“, сподели вчера с нас Атанас Вилнер в новия шоурум на едноименното си ателие на улица „Ст. Л. Костов“ 3 в столичния квартал „Хладилника“.

Новият гараж ухае на кожа и дърво и напълно отговоря на артистичния стил на българския творец, трудно ни е да го наречем просто тунер. Името Vilner обиколи света и прослави България и в чуждоезичните медии. Миналата година студиото е разкрасило 35 автомобила, очаква се тази година броят им да е малко по-голям. „Обикновено се срещам с клиента, той ми разказва за себе си и така разбирам какво харесва, каква индивидуализация ще пасне най-много на неговата личност и неговия автомобил“, простичко разкрива своята рецепта Наско.

В момента ателието, чийто специалитет е ръчната изработка, майстори абсолютно нов BMW Серия 6, от който единствените производствени елементи ще останат двете врати и таванът. Доработват автомобила по поръчка на клиент, а официалното му представяне предстои на 21 ноември.

Вчера в новото студио покривалото падна от един не по-малко интересен проект – Corvette Stingray С3 от 1976 г., отколешна мечта на дизайнера да преобрази този автомобил лично за себе си. 5,7-литровият двигател V8 си остава фабричният, но главите, валовете и карбураторите му са сменени с такива от Edelbrock Performance, вследствие на което оригиналната мощност от 230 к.с. е доведена до 300 к.с. Джантите и гумите си остават оригиналните. Таванът на таргата е облечен с фина кожа, а е запазен оригиналният багажник тип „решетка“ отзад. В оригиналните мигачи са вградени LED светлини, стоповете са нови, а ауспуховата система е изведена отстрани. Масълкарът е получил съвременна аудиосистема, тъй като по това време обзавеждането му е било доста спартанско.

Таблото е изцяло преработено, нов е и дизайнът на ринговете на оборотомера и километража. Тапицерията на седалките е изпълнена от комбинация между ръчно обшити телешка напа и бокс, а допълнителна нотка внася и лазерното гравиране. Елементите от дървен фурнир са заменени от вложки, изработени от Corian. Освен всички материали и много въображение, в тази разработка са вложени и две години ръчен труд.






 
Ключови думи:   Тунинг
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте