Фейслифтът на Porsche Cayenne пристигна с множество модификации. Отпред има по-голяма решетка, променени брони и въздушни отвори за по-добро охлаждане. Нов е предният капак. Във версиите Diesel, S и S E-Hybrid има би-ксенон, както и дневни LED светлини. За Turbo се предлагат и LED фарове със системата Porsche Dynamic Light System (PDLS). Стоповете отзад за по-агресивни, бронята променена и помещава ауспуховите накрайници. В двигателната гама дебютира V6 3.6 би-турбо, разработен изцяло от Porsche. Мощността е 420 к.с., а максималният въртящ момент 550 Нм - на разположение между 1350 и 4500 об/мин. Моторът замества атмосферния V8 4.8, както е с 20 к.с. по-мощен, с 50 Нм над него и по-икономичен. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 5,5 сек (5,4 сек със Sport Chrono package), а максималната скорост е 259 км/ч. Както се очакваше, с фейслифта дебютира и версията Cayenne S E-Hybrid, която използва 3.0-литров V6 с компресор и 333 к.с., който работи заедно с електрически мотор с 95 к.с. Общата мощност на хибридната система е 416 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент - 590 Нм между 1250 и 4000 об/мин. Литиево-йонната батерия с мощност 10.9 кВт осигурява изцяло електрически режим на движение между 18 и 36 км.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!