След фейслифта Opel Insignia впечатлява със значително по-висококачествения си и комфортен интериор. За това допринася и подобрената концепция на управлението с намален брой бутони, която позволява значително по-интуитивно управление на функциите на автомобила.Отвън промените включват нова радиаторна решетка, по-динамично оформени фарове и модифицирани задни светлини. Но някой от най-хубавите новости са невидими за очите – като мощния и изискан 1,6-литров бензинов турбомотор със 170 к.с. на Insignia 1.6 SIDI Turbo. Абревиатурата SIDI (Spark Ingnition Direct Injection) показва, че този агрегат е от най-новото поколение бензинови двигатели от Рюселсхайм с директно впръскване на бензина, свръхпълнене и променливо управление на клапаните. Много добро впечатление ми направи изключително тихата и изискана работа на двигателя, което се дължи и на балансиращите валове. Между другото, те се монтират на този агрегат само при Insignia, при другите модели турбомоторът е без тези повишаващи комфорта компоненти.Но ако разбудите новия турбомотор с рязко натискане на педала на газта, той реагира спонтанно и впечатлява с мощна тяга още от ниски обороти (до 280 Нм при Overboost). Този мощен и еластичен характер на SIDI, особено в комбинация с модернизираната 6-степенната автоматична трансмисия с понижено вътрешно триене, позволява много спокоен – или подчертано спортен - стил на шофиране. Комфортът и тишината в интериора са на нивото на автомобил от по-горен клас, при 90 км/ч двигателят работи с „дизеловите” 1500 об/мин. Ниските обороти на двигателя освен нивото на шума и комфорта повишават и икономичността – според Opel средният разход на гориво на 1.6 SIDI Turbo е 6,6 литра на 100 км. При теста разхода бе с около 1 – 1,5 литра повече, което е много добро постижение за турбобензинова лимузина с мощност 170 к.с. с голям, гъвкав багажник. Значителен напредък има и при окачването, което благодарение на новите си настройки вече не трополи при преминаване през напречни фуги – дори и с 18-цоловите гуми на тестовия автомобил. А великолепната управляемост и стабилност по курса на Insignia никога не са били обект на критика. ИзводНовата Insignia е оптимизирана точно там, където имаше нужда. Подобрено управление, великолепни нови икономични двигатели и повишен комфорт – лимузината от Рюселсхайм вече по нищо не отстъпва на конкурентите си, а дори ги превъзхожда в много отношения. Технически данниOpel Insignia 1.6 Turbo AT4 цилиндъра, турбо, отпред напречно • 4 клапана на цилиндър • работен обем 1598 куб.см • мощност 125 кВт (170 к.с.) при 6000 об/мин • макс. въртящ момент 260 (280 Нм при Overboost) при 1650-4250 об/мин • предно задвижване • 6-степенна автоматична трансмисия • Д/Ш/В 4842/1858/1476 мм • багажник 500-1015 л • резервоар 70 л • 0–100 км/ч за 9,9 сек • максимална скорост 210 км/ч • разход EU-Mix 6,6 л А95Н/100 км • CO2 155 г/км • Цена:47 250 лева Агенция Speed-Press
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!