Opel стартира обновяването на моторите си

Общи 15 май 2012 | Speed-Press.com A- A+ 6100 посещения | без коментари

Opel напълно подновява своята гама от мотори. Три напълно нови линии от бензинови и дизелови агрегати заменят актуалните. Целта е марката да стане лидер в тази насока не само по отношение на разхода на гориво и емисиите, но и във връзка със специфичния въртящ момент и намаляването на шума.
Първият двигател, който ще бъде представен, е четирицилиндровият бензинов турбоагрегат с работен обем 1598 куб. см с директно впръскване и Start/Stop технология. Новият SIDI (spark ignition direct injection, принудително запалване със свещ и директно впръскване) ECOTEC двигател ще се предлага в различни нива на мощност и в различни моделни линии. Производството му ще започне в завода в Сентготхард в Унгария в края на 2012 година.
Равномерното ускорение, голямата тяга, ниското ниво на шум и ниският разход на гориво са били основни цели на инженерите. Важен елемент в разработването е характеристиката на въртящия момент, като инженерите са постигнали специфичен въртящ момент от 187,5 Нм/л – еталон за бензинов двигател от едросерийно производство. Максималният въртящ момент от 300 Нм е наличен още при 1700 об./мин, а максималната мощност от 200 к.с. се постига при 4700 об./мин. В сравнение 1,6-литровия турбомотор, който предшества агрегата с директно впръскване, разходът на гориво и емисиите на CO2 са намалени с 13 процента.
„В рамките на 12 месеца ще представим три напълно нови поколения двигатели. Този факт показва колко бързо въвеждаме нови продукти,“ отбелязва изпълнителният директор на Opel Карл-Фридрих Щраке.
Първият бензинов двигател на Opel с директно впръскване на горивото, 2,2 ECOTEC direct със 114 кВт/155 к.с. направи своя дебют в моделите Signum и Vectra през 2003 г., които бяха последвани по-късно от Zafira. През 2007 година GT се сдоби с първия турбо мотор с директно впръскване от Opel – 2,0-литровия агрегат със 194 кВт/264 к.с. Една година по-късно този двигател бе въведен в гамата на Insignia и сега се предлага в две версии във флагмана на Opel: със 162 кВт/220 к.с. и 184 кВт/250 к.с. Новата Astra OPC ще се задвижва от последното поколение на този двигател и ще разполага с мощност от 206 кВт/280 к.с.


 
Ключови думи:   direct injection, opel
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте