При този звук децата се разболяват от „автомобилния вирус“ за цял живот – така представя преживяването си в суперпотентния Mercedes нашият колега Мануел Иглиш, докато се опитва да противодейства на страничното ускорение, което си играе с тялото му на задната седалка. Benz-ът действа упойващо не само на малчуганите: възрастните откачат, когато се потопят в морето от въртящ момент – цели 800 Нм, които се изсипват върху задната ос при Performance Package. Да, само върху нея.
Дори и с опционалния блокаж на диференциала пилотът на тази модификация има две възможности: или да ускорява съвсем нежно на излизане от завоя, или да го вземе с вратите напред. Казано с други думи, и в двата случая губи време при промяна на посоката. Затова инженерите на Mercedes взимат решението да имплементират двойно задвижване. То не се различава много от това на по-слабите Е-класи, с изключение на някои усилени AMG елементи. Освен това две трети от мощността отива към задните колела, а при „цивилните“ версии – само 55 процента.
Задвижващата 4х4-система добавя 70 кг към теглото на автомобила, но тестваната от нас модификация S е малко олекотена заради липсата на стъклен покрив и по-малкия с 14 л резервоар. Изпитаният от нас Mercedes е с 28 к.с. по-мощен от „обикновения“ Performance Package и към двойното задвижване разполага и с блокаж на задния диференциал, както и със специални тампони.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!