Евро 5b+ за лекотоварните модели до 6 т обща маса и Евро VI за по-тежките модели – Fuso
Canter навлиза в бъдещето с двойна крачка. Зад понятието Ecofficiency, с което е обозначена гамата, се крие цял пакет мерки, серийни за всички негови моделни варианти - по-високо налягане на впръскване за още по-ефикасно изгаряне на горивото, нискофрикционно моторно масло за намаляване на триенето в двигателя, електромагнитен съединител на перката на радиатора, оптимизирана охладителна система, Start-Stop система за двигателя, променено предавателно число на задвижващия мост, както и гуми с понижено триене за моделите Евро VI, както и намалени загуби от триене в предавателната кутия при
моделите с ръчно превключване.
В зависимост от варианта и областта на приложение Canter е с до девет процента по-икономичен от своя предшественик. Надеждният 4-цилиндров двигател с работен обем 3,0 л е допълнително подобрен. Моторът с обозначение 4P10 се предлага в три варианта - 96 kW (130 к.с.) при 3000-3500 об/мин, 300 Nm при 1300-3050 об/мин, 110 kW (150 к.с.) при 3500 об/мин, 370 Nm при 1320-2840 об/мин и 129 kW (175 к.с.) при 3500 об/мин, 430 Nm при 1600-2860 об/мин.
Серийното оборудване на всички модели вече обхваща и Start-Stop функция за двигателя,
която досега се предлагаше само като оборудване по желание. Тази техника понижава
разхода на гориво с до три процента при движение на къси разстояния.
Fuso Canter 2014 покрива по-голям диапазон на товароносимост. Ако досега моделната гама
завършваше при обща маса 7,5 т, сега Canter 9C15, съотв. 9C18, с обща маса 8,55 т
допълва предложението на производителя. Шасито на новия модел носи полезен товар до
шест тона и така дефинира нова лидерска позиция в този сегмент.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!