Емблемите на Fiat и Chrysler вече няма да се появяват редом една до друга, както бяхме свикнали напоследък. След окончателното сливане между италианците и американцитете, финиширало миналата седмица, те излизат с ново общо лого. Освен това се сменя и името на компанията - Fiat Chrysler Automobiles N.V. Любопитна подробност е, че тя е регистрирана в Холандия, а данъците си ще плаща във Великобритания. Според представители на новия играч това е заради по-благоприятните данъци и такси в цитираните страни. Ще бъдат пуснати и акции на новосъзадената фирма, чиито акции ще се продават в Ню Йорк и Милано.
Fiat придоби Chrysler през 2009 г., като допреди това беше започната процедура по банкрута на американския гигант. Постепенно италианците увеличиха дела си в него и така се стигна до пълното сливане.
Новият концерн става седмият по величина автомобилен производител в света и от заводите му ще излизат годишно 4,4 млн. коли. Номер едно отново е Toyota, която миналата година е продала 9 млн. 980 хил. единици. На второ място е General Motors – 9 млн. 710 хил., на трето - Volkswagen с 9 млн. 700 хил.
Логото, което ви показваме на снимката, е създадено от RobilantAssociati. То е трибуквено съкращение от имената на двете марки – F като Fiat, C като Chrysler и „A“ като триъгълник, символ на еволюцията и енергията.
Явно съюзът е благоприятен за фалиращия доскоро Chrysler, отчел приход от 1,6 милиарда долара през последната четвърт от миналата година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!