1,0-литров мотор с 3 цилиндъра в Corsa... не звучи като нещо ново, нали? Подобен агрегат имаше още във второто поколение на хитовия градски модел през 1997 г. В петото издание на малкия Opel дебютира турбодвигател със същия обем, който няма (почти) нищо общо с мотора в Corsa B. Всъщност след директно сравнение между двата агрегата вероятно ще решите, че старият агрегат би бил достоен по-скоро за задвижване на косачка, отколкото за автомобил. Но времената се менят, а с тях и моторите. Напълно в духа на новото време Opel следва тенденциите на Downsizing-a и свръхпълненето и лансира модерен мотор, който разгръща съвсем плавно тягата си и осигурява достатъчна мощност още от ниски обороти, без да натоварва пътниците със силен дразнещ звук и вибрации. С иновативния задвижващ агрегат, предлаган във версии с 90 и 115 „коня”, Corsa ще струва минимум 22 905 лева, а базовата модификация – 1,2 със 70 к.с., ще бъде продавана за 18 795 лв. Ново попълнение в гамата с двигатели е 1,4-литровият турбомотор със 100 к.с., доставящ максималния си въртящ момент от 200 Нм още при 1850 об/мин. Opel е освежил интериора на Corsa и го е направил по-изчистен, а за сигурността се грижат голям брой асистиращи системи. Повече за подобренията и първите ни впечатления от последното издание на модела четете скоро на страниците на сп. AUTO BILD България!
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!