Бензинов, но и електрически. Защото Lamborghini направиха най-важния автомобил в историята си, Asterion LPI 910-4, суперхибридът - оттам и I в означението, ibrido – разполагащ с фамозните 910 конски сили и готов за серийно производство. Именно Asterion грее от корицата ни, с ексклузивен материал в сърцето на рубриката „Гиър“. Ексклузивен, защото колата бе представена преди броени дни, но TG беше поканен в Centro Stile, родилното отделение на дизайна на LPI 910-4 още през юни, когато вълшебниците от Lamborghini - които имаме съмнение, че не пият еспресото си чисто... погледнете как изглежда Veneno - изпипваха колата. Екипът на списанието, начело с главния редактор Чарли Търнър, посети Сант`Агата в този изключително важен за марката момент. Създаването на първия хибрид на Lamborghini, способен да вдига 300 км/ч, да ускорява от място до 100 км/ч за 3 секунди и да харчи, молим за внимание, 1 л/100 км. Един литър. Който, разбира се, е прогнозно-лабораторна стойност, но очакваме реалната консумация също да е изумително ниска за Lambo. И като споменахме, че в Lambo дизайнерите взимат наркотици... опа (не сме сигурни), доказателствата сияят от шест страници, пълни с най-болните фантазии на същите тези хора. Представяме ви най-откачените коли на марката, правени някога, от „базирания на изтребител“ Reventon, през непонасящото стоманата напълно и изцяло карбоново Sesto Elemento, към вдигащия 300 км/ч Aventador J, който няма покрив, до струващото 7,5 млн. лв. дяволското изчадие, пред което припадаме – Veneno, и абсолютно освидетелстваното Egoista, за чието описание все още търсим думи. Думи реди и може би най-добрият автомобилен бос Щефан Винкелман, който оглавява, да, същото, Lamborghini. Правим голямо интервю с големия човек, след което отлитаме за Щатите, където ни чака отново Lambo – Huracan. Неповторимият Том Форд яхва новото ураганно Lambo в преследване на бурите, дали неговото име. Един епичен метеорологичен разказ.Оттам скачаме в дивия братовчед на Huracan, неговата Super Trofeo версия, която е в процес на разработка. Разкриваме детайлите около бъдещите състезателни планове на „Биковете“. Откъдето отново скачаме в пистовата атмосфера. Наско Марков участва в MINI Challenge, където забавлението е поставено на първо място. Не съвсем всичко обаче е Lambo в броя. „Планета TopGear“ е посветена на едно добре познато за феновете на TG автомобилно джудже - Peel P50, най-малката кола в света. За контраст. И накрая, рубриката с тестовете, за която караме новото Porsche Cayenne, при това на сериозен офроуд, мъсъл американеца Dodge Challenger, лудата японска атмосферка Lexus IS-F, немеца Alpina B4 Biturbo, с който питаме дали е по-доброто М4, и много по-земната Skoda Rapid Spaceback.Това събрахме в мега Lambo броя за вас, получи се доста интересен. Доста Lambo. И заслужава доста четене.
Приятни емоции с TG - брой 114!
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!