Китайското международно автомобилно изложение отваря врати за медиите от утре и ще продължи до 29 април. Шоуто се превърна в значително международно събитие на автомобилната сцена и все повече производители пренасочват световните премиери на автомобилите си точно в тази посока. По мащаб то вече измества салона в Женева. През 2011 г. площта на Auto Shanghai бе 230 000 кв. м (за сравнение тази година салонът в Женева 110 000 кв. м ) и изложението привлече над 1700 участници от 20 страни и 9872 журналисти от 2700 медии. Тазгодишното му издание, което е 15-о поред, ще бъде още по-мастито. Шоуто се провежда от 1985 г. насам. Подновеният експоцентър в Шанхай вече разполага със 17 закрити зали върху площ от 280 000 кв. м. Около 2000 изложители от 20 страни ще покажат новостите си тази година, а броят на автомобилите е 1300 (900 експоната бяха на салона в Женева).
Освен китайските производители като FAW, SAIC Group, Dongfeng Motor, Changan Automobile, GAC Group и BAIC Motor, както и Geely, BYD, Chery, Brilliance Auto, JAC, Haima Auotmobile, Soueast Motor, Lifan Auto, почти всички световни компании са заявили участие. От европейска страна щандове ще имат Mercedes-Benz, Smart, BMW, MINI, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Bentley, Porsche, Lamborghini и Bugatti. Японците са представени от Toyota, Honda и Nissan. САЩ ще отсрамят General Motors, Ford и Chrysler. Като независими изложители са Lexus, Infiniti и Cadillac.
Утрешният ден е посветен на медиите, като първата пресконференция ее на VW. Бляскавото официално откриване ще е в неделя, а слоганът на събитието е Innovation for Better Life (Иновации за по-добър живот). 21 и 22 април са дните за хората от бизнеса, а от 23 до 29 – за широката публика. Очаква се броят на посетителите тогава да надхвърли 800 000 (700 000 в Женева тази година).
Очаквайте пресни новини от мястото на събитието, където са нашите представители Любомир Станиславов и Ралф Петров.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!