Източник: www.citroen.bg
Почитателите на Citroën в България определиха 18 и 19 юни за дните, в които да съберат привържениците на Марката от цялата страна на 12-та Национална среща на Сдружение Клуб Citroën България. Тази година, Автомотор Корпорация АД се включва в мероприятието, като партньор на сдружението и спонсор на срещата.
Адреналин и приятни емоции, сред приятели, с любимата марка очакват всички, които решат да посветят почивните си дни на срещата в околностите на Пловдив.
На 18 юни 2011 година, от 9 часа, на писта Дракон, край с. Калояново, срещата на приятелите на Марката ще започне с официално откриване и пътни тестове на автомобили Citroën, предоставени от Автомотор Корпорация АД.
След това ентусиастите ще могат да премерят своите сили и тези на любимите си автомобили по време на две състезания – за Най-бърза обиколка – Time Attack и за Майсторско управление.
"Time Attack е състезание за най-добро време, постигнато по време на една обиколка на състезателната писта. Автомобилите ще бъдат разделени в два класа: нормални и модифицирани.
В състезанието за Майсторско управление пък, участниците ще трябва да покажат не толкова бързината си, а по-скоро своите умения да управляват автомобила между конуси - паркиране, слалом, обръщане посоката на движение. Печели този, който успее да премине най-бързо през трасето, като всяко докосване или събаряне на конус води до отнемане на секунди.
Присъстващите на пистата ще могат да определят, чрез гласуване и победител в конкурса за Автомобил на публиката. Спечелилият автомобил ще украси календара на Клуба за 2012 година.
За победителите в състезанията са предвидени награди, а за всички присъстващи – много емоции и изненади.
На 19 юни, в конферентната зала на хотел Империал гр. Пловдив, Автомотор Корпорация АД организира семинар, на който ще бъдат разисквани интересни технически въпроси.
В семинара ще участва също фирма Авто Ойл, официален вносител на маслата TOTAL.
Присъстващите на семинара ще имат възможност да се запознаят с продуктовата гама на ТОТАL, както и да научат някои любопитни факти относно производството на маслата и техните характеристики.
Следобедът на 19 юни е предвиден за състезания на картинг писта Лаута. След предварително записване, 30 участници ще премерят силите си в състезателните серии от по три обиколки. Победителите ще получат диплома, купа и бутилка шампанско.
Всички приятели и почитатели на Citroën са добре дошли!
*****
Сдружение "Клуб Ситроен България" съществува като официална организация от края на 2010 година. Неговото регистриране е продължение на дейността на няколко любителски интернет страници и форуми, съществуващи от 2001 г. и обединили няколко хиляди фенове на Марката. Официалния форум на сдружението е на адрес: http://www.citroen-bg.net/forum/
Автомотор Корпорация АД отбелязва през 2011 година 20 години присъствие на Марката Citroën в България. През годините на своето съществуване Citroen е в челните позиции по продажби на нови автомобили на българския пазар. Фирмата има 22 представителства в 17 града в цялата страна.
Марката CITROËN, това са 10 000 точки на продажба в целия свят, 11 500 сътрудници, присъствие в 80 държави и 1 460 000 продадени автомобила през 2010 година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!