След като KTM може да направи X-Bow, защо другите производители не се заемат с подобен проект на специална олекотена кола? Въпреки че това е прост въпрос, отговорът очевидно е далеч по-сложен.
В света на фантазиите на дизайнерите няма невъзможни неща, важно е желанието. За холандския дизайнер Сабино Леренфелд, нарисувал прототипите Aston Martin V12 и BMW Nazca, то е налице. Отговорът на въпросa, който зададохме в началото, е концепцията Kawasaki ZX-770R. Идеята за проекта е на Леренфелд, но определено може да се каже, че е вдъхновена от X-Bow. Въпреки това ZX-770R е по-голям от X-Bow. Той е дълъг 4427 мм, широк е 2073 мм, висок - 1017 мм, а междуоситето му е 2710 мм. Според дизайнера концепцията няма да надхвърля тегло от 500 кг, а мощността ще се осигурява от V6 агрегат с туин-турбо, генериращ 770 к.с.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!