И след фейслифта си Yaris остава малък автомобил с нисък разход и евтина поддръжка, но сега трябва да стане по-атрактивен не само за умовете, но и за сърцата на клиентите. Затова японците са направили редица фини подобрения, с които да освежат малкия „японец“. Най-силно впечатление прави Х-образното „лице“, което сякаш е взето назаем от преработеното Aygo. Благодарение на модифицираната каросерия Yaris изглежда по-широк и притежава по-добра стойка на пътя. Фаровете са „подкрепени“ от серийните дневни LED-светлини, а стоповете са нови. Акцентът в задната част е интегрираният дифузьор.
Фейслифтът засяга и задвижващите агрегати. Наред с два бензинови мотора (1,0 л, 3 цилиндъра и 1,3 л, 4 цилиндъра) Toyota предлага и 1,4-литров дизел. Малкият бензинов агрегат е с намален разход и вредни емисии под 100 г СО2 на км. Toyota обръща още по-голямо внимание на хибридното задвижване. Според японците всеки трети Yaris, продаден в Западна Европа, е с „две сърца“. Благодарение на това постижение те бяха удостоени със специалната награда за най-екологичен модел. И Yaris-ите с конвенционално задвижване обаче ще се възползват от модифицираното окачване, с което „мъникът“ ще седи по-добре на пътя, обещават от Toyota. В същото време инженерите са работили по намаляването на шума в интериора. Там те са използвали по-добри изолационни материали и уплътнения на прозорците, както и ново закрепване на ауспуха.
В кокпита са използвани по-качествени материали, а в централната конзола ще се поставя 7-инчов тъчскрийн. При дилърите обновеният Yaris ще се появи през лятото. Все още цените не са обявени.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!