Audi трябва бързо да наваксва. BMW Серия 5 и Mercedes E-класа вече получиха фейслифт, сега е ред и на А6, чиято обновена версия ще дебютира на автосалона в Париж през октомври 2014 г. Нови двигатели, трансмисии и фарове, както и нова инфотейнмънт система трябва да направят бизнес лимузината по-атрактивна за клиентите. Отвън фейслифтът ще се разпознава по броните, радиаторната решетка тип Singleframe, праговете, ауспуховите накрайници и познатите от А8 матрични фарове. По желание на клиента Audi предлага и „динамични“ мигачи. Цените (за Германия) ще започват от 76 000 лева (от 80 000 за Avant).
При новото A6 и A6 Avant гамата от двигатели обхваща три ТFSI-агрегата с мощност от 190 до 333 к.с. и пет TDI-та, генериращи от 150 до 326 „коня“ (при Competition). Мощните дизели ще бъдат комбинирани с 8-степенен Tiptronic, всички останали ще използват 6-степенна механична скоростна кутия с намалено триене или 7-степенен S-tronic. Всички агрегати отговарят на нормата Евро 6, емисиите им на въглероден диоксид са намалени с 22%. Най-икономичните двигатели носят означението Ultra – 1,8-литровият TFSI в комбинация с новия S-Tronic се задоволява средно с 5,7 л, а 2.0 TDI със 150 к.с. - едва с 4,2 л на 100 км.
Повече асистиращи системи
Броят на предлаганите асистиращи системи се увеличава, а най-сериозната от тях е адаптивният темпомат с функция Stop&Go. Side Assist ви предупреждава за превозни средства отстрани при смяна на лентата и работи заедно с Active Lane Assist. Нощният асистент има повече функции, а системата за автоматично спиране при наличие на препятствие Pre Sense Basic е серийна. Срещу доплащане автоматичният заден капак със сензорно управление и електрическата щора правят товаренето по-лесно.
Отвътре промените са по-сдържани: Audi актуализира остарялата навигационна система, използвайки за образец А3. MMI Radio и комфортният автоматичен климатик са серийни. Инфотейнмънт-системата с електрически излизащия 8-инчов монитор използва нова техническа платформа и работи по-бързо.
Спортистите: също обновени
И спортните версии S6 (от 150 000 лв.) и S6 Avant (155 000 лв.) са обновени. 4-литровият TFSI, V8 с две турбини, ускорява лимузината с 450 к.с. за 4,4 сек от 0 до 100 км/ч, при комбито „спринтът“ отнема 0,2 сек повече. Към серийното оборудване на S6 спадат перманентното двойно задвижване и адаптивното въздушно окачване, което „сваля“ каросерията с 20 мм. Матовите спирачни апарати са поставени зад 19-цоловите джанти. Топмоделът от семейството на А6 остава RS 6 Avant, който ще струва около 216 000 лв. „Бясното комби“ ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 сек и опционално развива до 305 км/ч. Allroad ще продължи да се предлага – на цени от 110 000 лв. нагоре.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!