Читателите на специализираното списание Auto Bild Klassik направиха своя избор: в категорията "Златен волан Класик" избраха на челните позиции три автомобила на Mercedes-Benz. „С тип 600 и 230 SL на върха на почетната стълбичка застанаха две автентични икони на Mercedes-Benz“, споделя Михаел Бок, ръководител на направлението за класически автомобили на Mercedes-Benz. „Наградата на читателите ни радва още повече поради факта, че двата модела бяха представени за първи път преди точно 50 години.“Марката със звездата заема три първи места. При лимузините прочутият тип 600 (W 100) излиза на челна позиция и налага традицията на високата и луксозна класа автомобили на Mercedes-Benz . Представеният през 1963 г. на Международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт нов „Голям Mercedes“ е предвиден за представителни цели parexcellence - величия от сферата на политиката, светското общество и шоу бизнеса от целия свят го използват за важните си изяви. И по отношение на техническата си концепция тип 600 налага нови стандарти - наред с останалите си характеристики и със своя 6,3-литров V8-двигател, въздушното си окачване и изключително комфортната хидравлика, позволяваща регулиране на предните и задните седалки, отварянето и затварянето на вратите и капака на багажника, по желание на клиента се добавя плъзгащ люк, както и отваряне и затваряне на страничните стъкла. 5- и 6-местните автомобили със стандартно междуосово разстояние са предназначени главно за най-взискателните клиенти - физически лица; 7- и 8-местната Pullman версия с удължено междуосово разстояние и Landaulet се използват най-вече като лимузини за държавни и представителни цели. Всеки от общо 2677-те индивидуално произведени автомобила Mercedes-Benz 600 е уникат.При категорията Кабриолет & роудстър се налага Mercedes-Benz 230 SL (W 113) със своята прочута „Пагода“. В международен мащаб този модел се нарежда сред най-желаните класически автомобили. Според Mercedes-Benz Classic Index (MBCI) на Historic Automobile Group International (HAGI), която следи непрекъснато развитието на пазара, моделът е сред най-отявлените класици на марката с висока добавена стойност. Двуместният роудстър е представен за първи път през 1963 г. и наред с останалите си качества се отличава с изключителен комфорт, отлична мощност и ненадмината пътна безопасност. Прозвището „Пагода“ получава заради твърдия си вдлъбнат покрив, наподобяващ покривите на храмовете от Далечния изток.Mercedes-Benz превзема и категорията Класически автомобил на бъдещето. Тук битката печели автомобилът, определящ мащабите във всяко едно отношение: новата Mercedes-Benz S-класа. S 300 BlueTEC HYBRID например със своята най-добра cw-стойност от 0,23 при комбиниран цикъл с 4,4 литра на 100 километра (CO2: 115 г/км) изпълнява критериите за енергиен клас A+. При S 300 BlueTEC HYBRID Mercedes-Benz комбинира 2,2-литровия 4-цилиндров дизелов двигател с мощност 150 kW (204 к.с.) с мощен хибриден модул. Intelligent Drive обединява комфорта и безопасността и навлиза в ново измерение на управлението на автомобила със своето автономно движение.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!