В момента в Португалия BMW тества двата си нови модела - M3 и M4. За автомобили с такива показатели не е случаен и изборът на гуми - MICHELIN Pilot Super Sport. Те допринасят за точното завиване и спортното управление на баварските зверове както на пистата, така и на пътя. Френският производител на гуми е партньор на BMW още с излизането на първото поколение на M3 през 1986 г. Двете компании са работили заедно, за да се получи съвършеният синхрон. Съответно размерите са 255/40 ZR18 (95Y) TL Pilot Super Sport, 275/40 ZR18 (99Y) TL Pilot Super Sport, 255/35 ZR19 (92Y) TL Pilot Super Sport и 275/35 ZR19 (100Y)XLTL Pilot Super Sport.
Разработен специално за BMW M3 Седан и BMW M4 Купе, шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo и високооборотна концепция осигурява максимална мощност от 431 к.с. и максимален въртящ момент от 550 Нм, който е на разположение в много широк оборотен диапазон. С тези данни той надхвърля максималната стойност на въртящия момент на предшественика BMW M3 с около 40%. Разходът и емисиите са понижени с около 25%. Ускорението от 0 до 100 км/ч както при BMW M3 Седан, така и при BMW M4 Купе отнема 4,1 сек (с опционалната 7-степенна М скоростна кутия с два съединителя).
На пътя М4 се държи като подивял и ускорява, сякаш агрегатът под капака му е далеч по-голям. „Шестакът“ се „развърта“ светкавично бързо. Така сменя седемте предавки и опционалната скоростна кутия с два съединителя. А звукът? Моторът звучи върховно! За по-добра акустика BMW поставя клапи в двутръбната ауспухова система. Двигателят, кормилното управление, окачването и ESP подлежат на настройка от водача – типично за BMW. M4 следва прецизно зададената траектория и реагира експлозивно на командите на шофьора. Въпреки това купето остава удобно за всекидневно каране, защото предлага приличен комфорт и порядъчно място. Именно в това се крие чарът на тази кола.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!