Много работа чака тунинг майсторите, които се заемат с наследника на Gallardo, Huracan. Освен значителни промени във външния вид, възможностите за промени по електрониката на двигателя V10 са ограничени. Ясно е, че въпреки серийното изпълнение от 610 к.с. и 560 Нм въртящ момент, определена група клиенти няма да бъде доволна. Трябва да се намери начин автомобилът да вдига над 325 км/ч. Германската тунинг компания Wheelsandmore мисли, че вече е намерила начин да се справи с Lamborghini-то – благодарение на компресор и специална изпускателна система за Lucifero двигателят ще достигне до 850 к.с. и 730 Нм въртящ момент.
Тунинг майсторите от Wheelsandmore не прекаляват с промените във външния вид на автомобила. Напълно различно е положението при японците Liberty Walk (както и при LP Performance). Както вече сме виждали при Aventador, тунинг компанията използва своята запазена марка с „раздувки” и нитове на калниците, XXL-прагове, броня като гребло на снегорин и „напомпана” задна престилка. Такава визия дава самочувствие на шофьора, но се възприема добре предимно в Япония и САЩ. Дръзки вероятно са и цветовите вариации, които в Liberty Walk ще подготвят за Huracan. Тунинг майсторите не са се интересували от добавяне на конски сили. Трябва да изчакаме първия двигател за Huracan, модифициран от американската тунинг компания Underground Racing, с който агресивният външен вид ще съответства на мощността. Тогава тя ще бъде увеличена до над 1000 к.с.
Тунинг компанията от Дюселдорф DMC използва първите компоненти от програмата си Affari и увеличава мощността от 610 до 630 к.с. От DMC не коментират какви още подобрения ни чакат. Един поглед назад към DMC Molto Veloce Aventador (900 к.с.) обаче ни дава надежда, че предстоят големи промени. Частите за външен тунинг като преднa „устна” с Winglets, странични спойлери, допълнителни лайстни и монтирано антикрило ще бъдат изработени от въглеродни влакна. Задната част на автомобила е оборудвана с дифузьор и спортен ауспух. Черешката на тортата са 20-цоловите джанти отпред и 21-цолови отзад.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!