Щандът на Dacia на Автомобилен салон Париж 2014 предостави сцената за церемония, на която Анрес Паломо Паз получи ключовете за чисто нова Dacia Sandero Stepway – 3-милионната Dacia, продадена от 2004 насам – от Никола Вертан, Renault Group SVP световни продажби.
“Dacia вече продаде 3 милиона автомобила от обновяването на марката преди едва 10 години, което е уникално постижение за днешната автомобилна индустрия!”, заяви Никола Вертан. “Марката Dacia изгради силна връзка със своите клиенти, основана на чувството за доверие и близост. Tози успех се дължи и на ясен, недвусмислен залог, който отговаря перфектно на очакванията на автомобилистите, търсещи безопасен, надежден автомобил с модерно оборудване и динамичен пакет на достъпна цена.”
Историята на успеха на DaciaЗа пореден път 2014 се очертава да бъде още една отлична година за Dacia, чиито продажби се увеличиха с 24,4% през първата половина на годината.
Марката може да твърди, че разполага с най-младата моделна гама в Европа и продажбите растат във всички държави в региона. Освен това Dacia е марката, която регистрира най-високия ръст в Европа (36,2%) за първите шест месеца на годината.
Междувременно пазарният дял на Dacia се увеличи във всички пазари от Средиземноморския басейн въпреки неблагоприятния насрещен вятър, с който се сблъскват тези държави.
В същото време международната експанзия на Dacia продължава и автомобилите й ще бъдат достъпни в Израел преди края на тази година, следвайки успешните лансирания в цели шест държави през 2013 (Великобритания, Ирландия, Дания, Норвегия, Кипър и Малта).
Повече от марка, Dacia е разрастваща се общностВ допълнение към процъфтяващите автомобилни продажби, Dacia бе вдъхновение за голям брой клиенти, предлагайки „интелигентна покупка“.
В редица държави клиентите се срещат редовно, за да споделят своя опит и общи ценности, които се основават на свободен дух, простота и щедрост.
Значението на тези събития се разраства всяка година, предоставяйки на клиентите приятно време, което спомага да се изковат дълготрайни връзки между марката и собствениците.
Това се вижда и от Facebook страницата на Dacia, която вече обединява над 2 млн. фенове за едва четири години от създаването й.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!