Вчера ви разкрихме първите данни за новия SL, чиито продажби в Европа започват от юли. Версията SL500 е олекнала със 140 кг спрямо предшественика си, а новите двигатели от серията BlueDIRECT са станали по-мощни, но и с 29% по-икономични. Сред другите нововъдения влизат системата FrontBass, която превръща луксозния спортен автомобил в концертна зала, независимо дали покривът е вдигнат или затворен. Изключително ефективна е и адаптивната система на ветровото стъкло MAGIC VISION CONTROL.
Новото поколение на Mercedes-Benz SL, повече от когато и да било, отговаря на съкращението на името си “SL“ като sporty и lightweight (спортен и лек). Дори масата на SL 500 е със 125 кг по-малко от тази на предишния аналогичен модел.
Моделът е с две различни окачвания – като полуактивното регулируемо е станадартно. Другата алтернатива е активното ABC (Active Body Control), което е опция.
Новият V8 на SL 500 развива макс. мощност от 435 к.с. и е с работен обем от 4663 куб. см, иначе казано – с 0,8 л по-малко от предишната аналогична версия. Въртящият момент за сметка на това е пораснал от 530 Нм на 700 Нм. В гамата влиза и V6 с работен обем от 3499 куб. см. Максималната му мощност е 306 к.с., а макс. въртящ момент е 370 Нм. Средният разход с този мотор е едва 6,8 л/100 км. Автоматичната трансмисия 7G-TRONIC PLUS е оптимизирана за повече иконимии на гориво. От 0 до 100 км/ч SL 350 ускорява за 5,9 сек, а SL 500 – за едва 4,6 сек.
Новото поколение на SL се е удължило с 50 мм, станало е по-широко с 57 мм, осигурявайки по този начин повече вътрешен комфорт.
Цените все още не са обявени, но в Европа и във Великобритания продажбите започват от юли следващата година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!