Обикновено днешните тунинг специалсти са спретнати инженери, които връзват лаптоп към автомобили, за да „изстискат“ и последните конски сили от някой мотор. Тези, които модифицират „костенурки“, обаче са от старата школа – и разчитат на сериозни инструменти като чук. Благодарение на подобни майстори се раждат уникати като Kusten-Bruller (б.пр., „ръмжащ по брега“), VW Kafer с 3,2-литров мотор на Porsche с 231 к.с., предавани към задните колела. Този "бръмбар" обаче далеч не е най-мощният – все пак в малката каросерия може да се побере и „осмак“, както доказват специалистите от Loco & Spenna Motorsport. Те правят „костенурка“ с V8 от Audi с два турбокомпресора и 500 конски сили (и то при "стрийт" настройка). Още 250 „кончета“ започват да препускат, когато бъде активирана нитросистемата. Така VW-то на Loco се „изстрелва“ от 100 км/ч за 3,5 сек и развива максимална скорост над 300 км/ч. В Калифорния пък съществува "бръмбар" със звездообразен двигател и перка. Там, където трябва да работи 4-цилиндров боксер, сега се е настанил радиален мотор Continental W 670 SA. Агрегатът идва от танк М2, произведен през 1941 г. Наред с тези проекти има и много други, които заслужават внимание – например на „костенурка“ като хот-род или пикап, с най-ниската или с най-късата каросерия в света и т.н. Ще ги откриете в нашата галерия.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!