“Светът на лукса замрежва погледа ти, за да заслепи истината.” С тези думи, отличителния тренчкот и рефлекторни слънчеви очила, Лорънс Фишбърн се завръща в емблематичната си роля на Морфиъс от супер популярната трилогия – ‘Матрицата’. Mаркетинговатa кампания на KIA Motors America (КМА) представя изцяло новия луксозен седан със задно задвижване – К900.
Модерен и съвършено елегантен, К900 сигнализира за нова ера в развитието на корейския бранд, а целта на кампанията, която ще стартира по време на Супербоул, е да предизвика възторг у хората, демонстрирайки класа и лукс.
Преди и след Супербоул ще се промотира цялостната кампания, разработена от David&Goliath – рекламната агенция на КМА. В планираните медийни канали - тв, кино, диджитал, принт и социални медии, ще се акцентира върху образите и идеи от трилогията – летящи коли, автентични костюми и реквизит, както и пресъздаване на ярката бяла среда от виртуалната платформа ‘The Construct’.
С V8 двигател и планирана дистрибуция през пролетта на 2014 г., изцяло новият К900 се очертава сериозен конкурент в сегмента на луксозните седани със задно задвижване като притежател на дълъг списък от стандартно оборудване, висококачествен интериор и зашеметяващ дизайн, които със сигурност ще променят възприятията и очакванията на потребителите за бранда KIA.Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!