Китайският седан е направен според вкусовете на пазара в родината си, където много обичат да имат усещане за свободно пространство пред коленете си. Дори и ние, далеч по-едрите европейци, обаче се чувстваме царски зад шофьора. Трудно ни е да го признаем, но С30 май е най-достъпният вариант за автомобил, в който предпочиташ да те возят, а не да караш. Но да не се превъзнасяме – все пак по-тежкият с едва 14 кг от хечбека Voleex C10 (вече спрян от производство) седан е замислен като типичен бюджетен модел с много място за малко пари. Багажникът предлага обем от 510 литра, благодарение на който няма да се притеснявате, че бутилката на газовата уредба е „изпратила“ резервната гума в отделението за вашите куфари.Опционалната система за работа на пропан-бутан струва 2290 лв. и инвестицията в нея си струва, тъй като 1,5-литровият мотор с 97 к.с. не е шампион по икономичност (разход по данни на производителя на бензин – 7,1 л/100 км). Ако решите да се възползвате от възможността да се движите със 140 км/ч по нашите магистрали обаче, консумацията скача драстично заради липсата на шеста предавка. Нейното отсъствие е причина и за повишения шум в купето. Иначе автомобилът е идеален за дълъг път – държи се съвсем прилично при висока скорост и заради увеличеното междуосие (2610 мм) возията е повече от прилична. И – внимание – предлага серийни кожени седалки с отопление отпред, както и парктроник и автоматичен климатик във второто ниво на оборудване Star – за под 23 000 лева (без LPG-система)! Звучи като добра оферта, нали? Особено за джоба на данъкоплатеца. Защото С30 би могъл да бъде перфектният автомобил за българския народен представител – ако се прави в завода до Ловеч като своите събратя. Технологична възможност за това съществува – нужна е единствено поръчка на по-голям брой коли, за да започне симпатичният седан да слиза от българската поточна линия. ИзводМного място и щедро серийно оборудване - почти като в автомобил от високия среден клас - на изключително атрактивна цена. Така C30 печели клиенти. Версията с уредба на пропан-бутан е идеално решение за България, тъй като гарантира намаляване на разходите за гориво.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!