След появата на купето в началото на годината, сега дойде ред кабриолетът Continental GT да направи своя дебют на салона във Франкфурт.
Първият Continental GT, лансиран през 2004, беше символ на закупуването на британската марка от големия Volkswagen, както и синоним на едно очаквано обновяване. Злите езици тогава веднага съзряха опасност, че немският концерн ще размие ценностите на престижната къща. Но елегантното купе 2+2 позволи на Bentley да разшири полето за действие, като възвърна идеята за спортния автомобил и в допълнение осигури добро финансово здраве. С подобен успех не се налагаше да бъде направена пълна ревизия на копието. Новият Continental GT, появил се през миналата пролет, дойде с деликатно ретуширани линии и с леко увеличаване на мощността, достатъчни, за да притеснят конкуренцията за много години напред.
Напълно логично дойде часът на кабриолета с четири места. Той наследява динамичната линия на своя хомолог купе с по-издадените ъглови форми и с по-агресивен поглед. Особено впечатляващо е неговият лукс. В списъка с опциите може да откриете 17 различни цвята на кожения салон, 7 вида фурнир и 3 типа 21-цолови алуминиеви джанти. И това е само една малка част от всичко онова, което по-заможните могат да си избират.
Под капака ще открием добре познатия 6,0-литров W12, чиято мощност обаче е леко скочила от 560 на 575 к.с. По-значително е нараснал въртящият момент, който вече е 700 Нм в сравнение с досегашните 650. Трансмисията е нова. ZF 6HP28 с Quickshift система намалява времето за смяна на предавките с до 50% и вече позволява сваляне едновременно с две предавки надолу. Всичко това се е отразило в подобряване на динамичните параметри до 4,8 сек за ускорение до 100 км/ч и максимална скорост 314 км/ч. Перманентното задвижване също е било преработено, като то вече отдава тягата между предните и задните колела в съотношение 60:40 (50:50 до момента), като по този начин се минимизира недозавиването при резки завои.
Continental GTC ще бъде звездата на щанда на Bentley във Франкфурт, преди да се появи на пазара в края на годината. Марката вече обяви ценовата си листа за Европа, която предвижда сума от 170 060 евро без ДДС, или 203 392 евро с включен данък.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!