Логистичният концерн DHL в бъдеще ще лансира реклама върху автомобили. Компанията търси хора, готови да предоставят рекламна площ върху колите си срещу заплащане. С тази оферта корпорацията търси партньори в четири германски града – Берлин, Кьолн, Хамбург и Мюнхен.
DHL осигурява цялостната рекламна услуга – създава връзката между клиента и собствениците на автомобили, заема се с брандирането на колата и измерва eфективността на рекламата. На клиента компанията обещава и логистичната услуга, обвързана с изчисляването на изминатите километри. Отчита се всеки изминат километър, а клиентът получава реклама за общия пробег. Шофьорите получават фиксирано възнаграждение от 70 евро на месец, както и ваучер за безплатна автомивка. DHL предоставя и GPS-модула за проследяване, а в края на съответната кампания премахва лепенките. Офертата е отправена към притежатели на автомобили на възраст до петдесет години, изминаващи до 8000 километра.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!